Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ? Buna ziua










preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte intrebari ale mamicilorcadouri mamici
| doar intrebari fara raspunsdoar intrebari cu raspunsultimele intrebari adaugatecele mai vizualizate intrebariultimele raspunsuri adaugate
 


Ajuta o mamica » Copii pana la 1 an « inapoi

De la orice antibiotic copilul poate face diaree ?

Raspuns mamica: "Da, copilul poate face diaree de la orice antibiotic, asta daca este copilul sensibil, dar eu iti recomand daca ii dai antibiotic sa ii dai si nistatin si biotics baby si asa eviti alte complicatii ca un dezechilibru al florei intestinale, dar si mai rau aparitia candidei pe tubul digestiv. Vorbesc din experienta proprie."

Raspuns mamica: "Eu cred ca poate face diaree la antibioticele puternice. Baietelul meu asa face. La cele mai usoare precum ampicilina nu are nici o problema. Depinde mult si de sensibilitate copilului. Cei mai sensibili fac diaree la toate antibioticele, inclusiv la cele usoare."

Ne ajuti cu un raspuns ? Click aici!

* Vrei sa ajuti mamica care a solicitat ajutorul distribuind intrebarea pe pagina ta de Facebook? Poate o prietena cunoaste raspunsul la intrebare si ne poate ajuta! Multumim. Click aici pentru distribuire !

* Distribuie intrebarea pe Facebook
* Distribuie intrebarea pe Google+
* Distribuie intrebarea pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii. Costume de baie.