Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ? Buna ziua










preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte intrebari ale mamicilorcadouri mamici
| doar intrebari fara raspunsdoar intrebari cu raspunsultimele intrebari adaugatecele mai vizualizate intrebariultimele raspunsuri adaugate
 


Ajuta o mamica » Copii intre 8 ani si 14 ani « inapoi

Eu mi-am invatat copilul sa nu sa bata la scoala, si de multe ori incaseaza bataie, credeti ca am procedat corect?

Raspuns mamica: "Intr-un fel da si intr-un fel nu. E bine sa fie invatata sa nu fac lucruri din astea dar ceilalti din jurul lui profita de chestia asta si se ea de el. Eventual daca intervii vor rade si mai tare de el. Si eu chiar nu inteleg ce fac invatatorii de garda in pauze la scoala probabil stau linistiti si isi beau cafeaua."

Raspuns mamica: "Urasc violenta de orice fel si mi-am educat copii in asa fel incat sa fie pasnici si sa nu sara la bataie. In cazul baiatului am gresit, pentru ca la scoala sunt multe galceve intre copii iar al meu mai mereu venea acasa batut. Si nu pentru ca nu s-ar fi putut apara, ci pentru ca nu indraznea, ca asa a fost educat. El mai bine evita conflictul si de multe ori era luat de fraier. Acum spre bucuria mea nu mai procedeaza asa, a invatat sa se apere in caz de nevoie, dar sa nu provoace scandal niciodata."

Ne ajuti cu un raspuns ? Click aici!

* Vrei sa ajuti mamica care a solicitat ajutorul distribuind intrebarea pe pagina ta de Facebook? Poate o prietena cunoaste raspunsul la intrebare si ne poate ajuta! Multumim. Click aici pentru distribuire !

* Distribuie intrebarea pe Facebook
* Distribuie intrebarea pe Google+
* Distribuie intrebarea pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.