Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ?










info mami: preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte articole pentru mamici
| ultimele articole adaugatecele mai citite articolesanatatemoda si frumusetedieta si alimentatiesex si relatiicarieratimp liberutile
 


Info mami » Alte articole pentru mamici / Dieta si alimentatie

Cateva sfaturi depre ceea ce inseamna o alimentatie sanatoasa
« inapoi

In ziua de astazi toti suntem preocupati sa aratam cat mai bine, dar uitam esentialul; sa avem grija de sanatatea noastra !

Auzim in fiecare zi pe la televizor de alimentatie sanatoasa ! Oare cati dinte noi stiu in ce consta acest tip de alimentatie ????

E plin internetul de tot soiul de diete si retete asa zis sanatoase, dar oare chiar asa sa fie?

Sunt promovate la televizor si prin reviste tot soiul de vedete, una mai slaba decat alta !!! ? Oare acesta este standardul? Oare chiar trebuie sa traim cu o frunza de salata pe zi si apa plata cu lamie???

Din pacate frumusetea este prost inteleasa de tinerii din ziua de astazi ! Domnisoarele considera ca trebuie sa fie cat mai slabe asa cum sunt vedetele si ajung sa fie anorexice… doresc sa fie cat mai sexy si ajung sa fie ridicole prin vestimentatie, machiaj si chiar coafura.

Toate se lauda ca arata “bine” pentru ca au o alimenatie sanatoasa!

Pentru mine o alimentatie sanatoasa inseamna sa consum alimente bio!

Nu sunt adepta mancarii de tip fast - food, nici a infometarii, dar sunt o mare sustinatoare a unei alimenatii sanatoase bogata in lactate, carne, peste, legume si fructe.

Produsele lactate, mai ales cele de la tara, sunt foarte sanatoase si au in compozitia lor o cantitate foarte mare de proteine si calciu. Calciul regleaza problemele ce tin de tensiunea arteriala, intareste oasele ducand la o buna functioanare a sistemului osos!

Pestele este un aliment minunat cu multiple beneficii pentru sanatate; contine minerale, aminoacizi si vitamine foarte importante pentru buna functioanre a organismului. Pestele contine vitaminele A, B12 , D , B 6 si omega 3.

Pestele preparat corespunzator (exclus prajit) lupta impotiva obezitatii, a colesterolului, creste imunitate si capacitatea de a memora, revigoreaza intregul organism, ajuta in cazul bolilor de inima.

Carnea contine multe minerale si proteine, dar nu trebuie exagerat cu consumulei. In contextul unei alimenatii sanatoase nu trebuie sa asociem carnea cu pastele fainoase sau cartofii.

Cantitatea de carne consumata intr-o zi nu trebuie, in nici un caz, sa depaseasca 500 de grame.

Legumele sunt o minune pentru organismul nostru ! Sunt bogate in vitamin C, E , PP, K , in saruri minerale. Acestea sunt indispensabile pentru buna functionare a organismului, ajuta in tratarea anumitor boli, ajuta la intarirea imunitatii.

Legumele sunt foarte bogate in saruri ca fier, cupru, fosfor, calciu, magneziu si altele.

Fructele sunt bogate in vitamine si fibre si au un avantaj in plus, faptul ca au putine calorii.

Chiar si asa, specialistii avertizeaza sa nu consumam excesiv fructe pe timpul unei zile deoarece pot avea un continut mare de zahar. Continutul mare de apa din unele fructe si legume (struguri, pepene, cireste, capsuni, castraveti, rosii, dovlecei) ajuta la o buna digestie, la innoirea sangelui si chiar la reglarea colesterolului.

Prin continutul lor fructele si legumele in stare proaspata, neprelucrate termic contribuie la intarirea imunitatii, lupta cu obezitatea, ajuta in bolile digestive si cardiovasculare, ajuta in lupta cu diabetul si chiar diversele tipuri de cancer.

Sucurile proaspete, stoarse in casa si consumate imediat sunt extrem de bogate in vitamina C si fibre si cel mai important… sunt atat de gustoase !

Personal, am incercat sa consum astfel de sucuri si simteam ca am un plus de energie, ma ajutau in lupta cu constipatia si erau si satioase !

Daca vreti puteti sa incercati o cura de detoxifiere cu sucuri proaspat stoarse din fructe si legume (separat fructe, separat legume). Se incepe in primele 3 zile cu 500-750 ml de suc apoi se creste treptat cantitatea pana ajungi la 1 - 1.2 litri.

Va garantez ca va avea rezultate extraordinare, dar aveti mare grija la sarea, zaharul si grasimile consumate.

Avem datoria ca parinti sa incercam sa invatam copilul inca din etapa diversificarii sa manance sanatos. Incercati sa ii oferiti bebelusului fructe adecvate varstei sale pentru a se obisnui cu gustul lor si pentru a nu le refuza mai tarziu.

Incercati, dragi mamici, sa le explicate copiilor vostri sa evite mancarea gen fast-food pentru a fi sanatosi si frumosi !

Info Mami Autor: S. Cristina

* Distribuie articolul pe Facebook
* Distribuie articolul pe Yahoo Messenger
* Distribuie articolul pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii. Costume de baie.