Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ? Buna seara










preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte intrebari ale mamicilorcadouri mamici
| doar intrebari fara raspunsdoar intrebari cu raspunsultimele intrebari adaugatecele mai vizualizate intrebariultimele raspunsuri adaugate
 


Ajuta o mamica » Copii intre 4 ani si 8 ani « inapoi

Cum sarbatoriti ziua celui mic? Duceti la gradinita tort?

Raspuns mamica: "Deocamdata nu e la gradi ca e mic! voi vedea la momentul respectiv, in functie de ce aduc ceilalti copii... daca ei vin cu bombonele la fel vom face si noi ca doar nu suntem mai cu mot! eu cred ca e suficient bomboane .... cel putin asa era cand eram eu copil..."

Raspuns mamica: "Da, noi ducem la gradinita tort si gustari, suc ... Doamnele ne dau voie, inca sunt foarte bucuroase atunci cand au o aniversare. Ii canta '' La multi ani'' sarbatoritului, il felicita, sunt momente foarte frumoase si foarte emotionante .. Cred ca trebuie sa ne bucuram de aceste momente."

Raspuns mamica: "Da, am dus la gradinita de fiecare data de ziua fetitei tort si suculet pentru copii. La tort de fiecare data ceream de la cofetarie acel aviz din care sa rezulte garantia lui ca sa fiu linistita si nici o data nu am avut probleme. Copii se bucurau nespus de mult cantau, dansau era ceva deosebit pentru ei.."

Ne ajuti cu un raspuns ? Click aici!

* Vrei sa ajuti mamica care a solicitat ajutorul distribuind intrebarea pe pagina ta de Facebook? Poate o prietena cunoaste raspunsul la intrebare si ne poate ajuta! Multumim. Click aici pentru distribuire !

* Distribuie intrebarea pe Facebook
* Distribuie intrebarea pe Google+
* Distribuie intrebarea pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.