Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ? Buna dimineata










preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte intrebari ale mamicilorcadouri mamici
| doar intrebari fara raspunsdoar intrebari cu raspunsultimele intrebari adaugatecele mai vizualizate intrebariultimele raspunsuri adaugate
 


Ajuta o mamica » Copii intre 1 si 4 ani « inapoi

Sunteti de acord cu sucul cumparat, in gentuta la gradinita in loc de apa?

Raspuns mamica: "Nu prea am incredere in nici un fel de suc cumparat cu 5 % suc de portocale si restul ulte minunatii. Suc in loc de apa in nici un caz. Apa este vitala organismului si nu trebuie inlocuita cu suc, mai ales ca la gradi, copiii sunt pofticiosi si poate nu-si permit toti suc in loc de apa."

Raspuns mamica: "Eu nu sunt de acord deloc cu sucul cumparat ... contine o gramada de prostii ... mai bine pune copilului apa la gradinita sau lapte - foarte bun si sanatos. Eu nu ii dau fetitei mele deloc suc din comert, ii fac suc de portocala de casa si ii place foarte mult."

Raspuns mamica: "Este exclus asa ceva!!!! La gradinita fetitei mele au fost discutii pe aceasta teme cum ca unii copii au suc iar ceilalti vad si vor si ei iar cei care au suc le bea apa celorlalti. Dar cu un suc facut acasa din fructe proaspete sunt de acord sa-i pun in sticluta la gradi, dar sa aiba si apa."

Ne ajuti cu un raspuns ? Click aici!

* Vrei sa ajuti mamica care a solicitat ajutorul distribuind intrebarea pe pagina ta de Facebook? Poate o prietena cunoaste raspunsul la intrebare si ne poate ajuta! Multumim. Click aici pentru distribuire !

* Distribuie intrebarea pe Facebook
* Distribuie intrebarea pe Google+
* Distribuie intrebarea pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.