Ajuta o Mamica - Acasa - de la mamica la mamica
logareinregistrarecastigatori & premiantiinformatii cadouricontact
 
Ne ajuti cu un raspuns ? Buna ziua










preconceptiasarcinanastereacopii pana la 1 ancopii intre 1 si 4 anicopii intre 4 si 8 ani copii intre 8 si 14 aniadolescentialte intrebari ale mamicilorcadouri mamici
| doar intrebari fara raspunsdoar intrebari cu raspunsultimele intrebari adaugatecele mai vizualizate intrebariultimele raspunsuri adaugate
 


Ajuta o mamica » Copii intre 1 si 4 ani « inapoi

La augmentin, dupa incheierea tratamentului indicat de pediatru, copilasul tau a avut vreodata reactie alergica (urticarie)?

Raspuns mamica: "Eu una stiu ca augumentinul este un antibiotic care are cele mai multe reactii adverse dintre toate. Fetita mea a facut diaree si a facut candida pe tubul digestiv de la el. O singura data a luat si de atunci nu mai ii dau deloc singurul antibiotic folosit de noi sunt pastilele zinat, deoarece sirop nu ia."

Raspuns mamica: "Fetita mea de 7 ani a luat acum pentru prima oara in viata antibiotic (Augmentin pentru scarlatina). In a 7-a zi s-a umplut pe bubite pe fata si pe tot corpul ( inclusiv umflare fata si maini), care la Matei Bals au fost confirmate ca urticarie, dar fara o cauza clara. Am studiat de cateva zile subiectul si pare ca este reactie la Augmentin. Am facut analiza de sange si vom sti exact."

Ne ajuti cu un raspuns ? Click aici!

* Vrei sa ajuti mamica care a solicitat ajutorul distribuind intrebarea pe pagina ta de Facebook? Poate o prietena cunoaste raspunsul la intrebare si ne poate ajuta! Multumim. Click aici pentru distribuire !

* Distribuie intrebarea pe Facebook
* Distribuie intrebarea pe Google+
* Distribuie intrebarea pe email



* Comunitatea Ajuta o Mamica pe Facebook - http://www.facebook.com/AjutaOMamica
« inapoi



 
 
© Copyright AjutaoMamica.Ro & CadoulMosului.Com Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii. Costume de baie.